CADOU Manusi DesigualCADOU Manusi DesigualO VREAU!
+40 799 210 992 (zile lucratoare, 8-16)

Pot plati cu cardul la curier?

Fiecare curierat ofera diverse modalitati de plata, de aceea este bine sa va informati concret la firma de curierat. 

 Firmele DPD si Fan Courier faciliteaza posibilitatea de a achita coletul nu doar cu plata ramburs, ci si cu cardul, acesta este insa un serviciu taxabil (taxa cca 3% din COD/Cash on delivery)

Cum ambalam produsele?

Cu dragoste si atentie. 
  • Fiecare produs inainte de expediere este controlat cu atentie. Folosim completari pentru ambalare, astfel incat produsul dvs, in cazul unei cazaturi a cutiei, sa ramana in regula.  
  • Ne straduim sa reciclam materialele pentru ambalare, pentru a nu sufoca natura. O cutie reciclabila o recunoasteti dupa semnul "eco" de pe ea.
Dar, cu toate acestea, daca observati vreo problema, anuntati-ne imediat. Promitem ca rezolvam totul spre multumirea, si in favoarea dvs. 
 

Vreau să returnez produsele. Cum pot să fac asta?

In cazul reclamatiei sau returului, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

  • sunati un curier (firma de curierat la alegere), care va veni sa ridice coletul
  • ambalati coletul intr-o punga, eventual si in cea primita de la noi, intoarsa invers, in colet puneti factura (printata din e-mail, sau cel putin detalii scrise pe o coala de hartie despre cine sunteti, si ce doriti la schimb, suma rambursata, sau un schimb de produse) 
  • scrieti pe colet urmatoarea adresa de expediere:

Coletăria Differenta

ID: 9596421
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti, 
cod postal 062395 ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Costul returului il va suporta clientul pana la adresa de la Bucuresti, de acolo pana la sediul nostru, noi.

Un retur ajunge la noi cam intr-o saptamana si jumatate.

Ne vom stradui sa rezolvam reclamatia/returul dvs in cel mai scurt timp. De la primirea lui, il deschidem, il controlam, si transmitem datele dvs imediat mai departe, pentru a rezolva totul in favorarea dvs, in cel mai scurt timp. 

Daca este vorba despre o reclamatie, amintiti-va totusi, ca nu suntem firma producatoare, ci de vanzare. Fiecare reclamatie trebuie sa o rezolvam direct cu producatorii, ceea ce poate duce la prelungirea perioadei. 

Despre modul in care reclamatia se va rezolva, veti fi informati prin e-mail, sau prin serviciul de relatii cu clientii. 

Voi returna produsele. In cât timp pot aștepta returnarea banilor?

Banii ii returnam in cel mai rapid mod cu putinta -  cel mai tarziu in termen de 14 zile de la primirea produselor la sediul firmei noatre, in Pilsen, Cehia. 

Adresa pentru retur este cea de mai jos, care nu este sediul nostru, ci doar un punct de colaborare, pentru a va face expedierea retururilor mai usoara, sa nu fie nevoie sa trimiteti coletul pana in Cehia:

Coletăria Differenta
ID: 9596421

Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA, Cod postal 062395
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)


Chiar ne dam silinta si facem tot posibilul,
asa ca va rugam sa aveti rabdare, iar daca banii nu ajung in contul dvs in termenul scris mai sus, sa ne contactati. 

In nici un caz nu trebuie sa va fie teama pentru banii dvs, iar pentru asta sunt martori multumiti zecile de mii de clienti pe care ii avem din anul 2008. 

Aveti totul în stoc?

Produsele afisate pe pagina SUNT in STOC, si le trimitem practic imediat. Comenzile primite pana in ora 12, le expediem practic in aceeasi zi. Perioada de expediere a produsului la adresa este de 2-3 zile.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii