fb

Logare și înregistrare

Autentifică-te cu Facebook

Autentificare cu Facebook

Cum functioneaza programul de fidelitate?

Prin programul nostru de fidelitate, castigati practic puncte la fiecare comanda trimisa, prin contul dvs INREGISTRAT. Daca doriti sa cumparati "Fara inregistare", atunci nu vi se citesc punctele, deoarece sistemul nu poate recunoaste daca este contul dvs, sau nu. Si deci, daca doriti sa schizitionati puncte, comutati contul pe inregistrat, la confirmarea comenzii, sau inregistrati-va direct. ;)

Starea actuala a punctelor dvs, o aflati dupa logarea in coltul din dreapta sus, dupa ce ati dat clic pe "program de fidelitate". Cu punctele adunate, puteti ulterior alege daruri din sectia "reduceri si evenimente vanzari-cadouri pentru puncte".

Aveti de unde alege, dintre multe cadouri originale si de valoare. Merita sa urmariti  acest program, pentru ca in orice clipa, poate aparea o noutate neasteptata. :) 

Produsele nu mi se potrivesc. Ce ar trebui să fac?

PROCEDURA DE RETUR 

Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa noastra, si completarea in pachet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa le returnati, sau sa le schimbati. In cazul in care doriti returnarea, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs, pentru a va putea returna banii.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nepurtati, curati, noi, in cutia originala. In privinta hainelor si a accesoriilor, eticheta este dovada nefolosirii.

Pasii pentru expedierea coletului

In cazul in care ne informati de faptul ca returnati un produs comandat, noi va vom trimite pe adresa de e-mail o eticheta, pe care trebuie sa o printati, apoi trebuie sa o lipiti la vedere pe colet, in partea dreapta, sus, pentru a se vedea codul de bare, dupa ce ati pus-o intr-o folie transparenta (eticheta trebuie sa ajunga la sediul nostru din strainatate - datorita ei, nu veti suporta dvs cheltuielile postale pana in strainatate)

  • anexati o copie a facturii, si alte detalii utile, prin care putem identifica produsul
  • atasati o scrisoare de intentie, in care puteti specifica motivul pentru returnarii produsului
  • sigilati si securizati produsul intr-o cutie de carton, astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • va rugam sa precizati un cont IBAN din 24 de caractere, pentru a va putea expedia banii, in cazul in care doriti banii inapoi, si nu inlocuirea produsului cu altul
  • coletul se va expedia la adresa specificata mai jos, de unde va fi trimisa la sediul nostru din strainatate
  • expediati coletul prin servici de curierat, la adresa: Zetdesign, Str. Mihai Eminescu, Nr 28, Arad, Romania
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs, sau cu ridicare de la sediul firmei de curierat.

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania:

Zetdesign, Str. Mihai Eminescu, Nr 28, Arad, Romania.

Multumim ca urmati pasii acestia intocmai, facem acest lucru pentru dvs, pentru a economisi taxele postale pana in strainatate.

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40776458656, sau la e-mail: eliza@differenta.ro, sau info@differenta.ro

Aveti totul în stoc?

Produsele afisate pe pagina SUNT in STOC, si le trimitem practic imediat. Comenzile primite pana in ora 12, le expediem practic in aceeasi zi. Perioada de expediere a produsului la adresa este de 2-3 zile.

Nu aveți marimea mea, sau produsul pe care il vreau. Il pot comanda?

Daca este vorba de colectia actuala, cu siguranta ne vom stradui! Pe pagina fiecarui produs, puteti completa sectiunea "Urmariti prețul/marimea". Aceasta functie o gasiti scrisa sub fiecare produs ;) Dati clic, completati e-mailul si marimea dorita (daca produsul are marime), si sistemul nostru va avertizeaza imediat cum va fi produsul/marimea in stoc.

Completand "Urmariti prețul/marimea", noi vom cauta in depozitul central, și vom incerca (dacă sunt disponibile produsele) sa vi le comandam cat mai repede.

Voi returna produsele. In cât timp pot aștepta returnarea banilor?

Banii ii returnam in cel mai rapid mod cu putinta -  cel mai tarziu in termen de 14 zile de la primirea produselor la adresa noastra: Different.cz, Simerova 3, Plzeň, 30100, Czech Republic. Chiar ne dam silinta si facem tot posibilul, asa ca va rugam sa aveti rabdare, iar daca banii nu ajung in contul dvs in termenul scris mai sus, sa ne contactati. 

In nici un caz nu trebuie sa va fie teama pentru banii dvs, iar pentru asta sunt martori multumiti zecile de mii de clienti pe care ii avem din anul 2008.