EXTRA 20% REDUCERE la Guess, CK, TH cu codul EXTRA20Se termina la 416 ore 7 minute
info@differenta.ro (Noi suntem aici pentru tine)

Marfa nu mi se potrivește. Ce ar trebuii să fac?

Cum să o facă:

  • bunurile pot fi schimbate sau returnate în termen de 14 zile de la livrare
  • vă rugăm să ni-l trimiteți nefolosit și necontaminat
  • atașați o copie a facturii, pe care o veți găsi în e-mail cu subiectul „ Expediat + factură
    * Nu ați găsit factura în e-mail? Doar introduceți numărul comenzii.
  • scrieți-ne numărul contului bancar sau cererea de schimb (ce mărfuri / mărime)
  • pentru încălțăminte, vă rog - ni le returnați într-o cutie originală nedeteriorată și fără lipire
    * Pentru îmbrăcăminte și accesorii, etichetele sunt dovada faptului că bunurile nu au fost purtate.

Adresa noastră de expediere este:

Diferit.cz
Šimerova 3
Pilsen, 30100

* Aici puteți returna sau schimba personal bunurile.

O returnare mai avantajoasă este prin comandă prin poștă:

  • împachetați bunurile pe care doriți să le returnați
  • alegeți cea mai apropiată sucursală a Zásilkovna la https://www.zasilkovna.cz/pobocky
  • spuneți codul94846754la tejghea
  • după livrare, veți primi o confirmare de primire
  • nu plătiți nimic în Comanda prin corespondență, prețul serviciului (39 CZK) va fi dedus din rambursare
  • la schimbul de bunuri, este complet GRATUIT prin intermediul comenzii prin poștă

După procesarea expedierii returnate, așteptați un e-mail de confirmare.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii