fb
+40 799 210 992 (zile lucratoare, 8-15)

Produsele nu ma avantajeaza. Ce ar trebui să fac?

PROCEDURA DE RETUR 

Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului, cu exceptia lenjeriei de corp, care, conform regulilor e-shopului, nu se returneaza, si nu se schimba! 

Produsele returnate trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele aferente, si le puteti trimite impreuna cu factura, sau cu copie a acesteia, la adresa noastra, si cu completarea in colet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa le returnati, sau sa le schimbati. In cazul in care doriti returnarea, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs, pentru a va putea returna banii. Daca cel care a efectuat comanda este altul de cat cel caruia ii vom returna banii, rugam specificat acest lucru, si datele de pe buletin ale proprietarului contului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nepurtati, curati, noi, in cutia originala. In privinta hainelor si a accesoriilor, eticheta este dovada nefolosirii.

 

Pasii pentru expedierea coletului

  • anexati o copie a facturii, si alte detalii utile, prin care putem identifica produsul
  • atasati o scrisoare de intentie, in care puteti specifica motivul pentru returnarii produsului
  • sigilati si securizati produsul intr-o cutie de carton, astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • va rugam sa precizati un cont IBAN din 24 de caractere, pentru a va putea expedia banii, in cazul in care doriti banii inapoi, si nu inlocuirea produsului cu altul, cat si codul SWIFT, al bancii dvs. In plus, daca titularul contului este alta persoana decat care care a efectuat comanda, va rugam sa ne specificati acest lucru, cat si datele de contact ale titularului, inclusiv adresa, sunt esentiale la banca.
  • coletul se va expedia la adresa specificata mai jos, de unde va fi trimisa la sediul nostru din strainatate
  • expediati coletul printr-un serviciu de curierat ales de dvs
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs, sau cu ridicare de la sediul firmei de curierat.
  • o reclamatie dureaza mai mult decat o comanda, dar imediat cum vom primi coletul de la dvs, va vom contacta pe adresa de mail, si, daca datele dvs bancare sunt complete, le vom si trimite imediat la contabilitate.

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania:

Coletăria Differenta
ID: 9596421

Str. Mihai Eminescu nr. 38
030167 Bucuresti (Piata Romana)
ROMANIA
Pentru curier: +40 799 210 991

Multumim ca urmati pasii acestia intocmai, facem acest lucru pentru dvs, pentru a economisi taxele postale pana in strainatate.

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40 799 210 992, sau la e-mail: eliza@differenta.ro, sau info@differenta.ro.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii