-15 % EXTRA REDUCERE + transportul gratis-15 % EXTRA REDUCERE + transportul gratisO VREAU!
+40 799 210 992 (zile lucratoare, 9-15)

Produsele nu ma avantajeaza. Ce ar trebui să fac?

PROCEDURA DE RETUR 

  • Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului, cu exceptia lenjeriei de corp! Costumele de baie se pot trimite retur. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa de mai jos. De la Bucuresti, ne va fi trimis returul la sediul din Cehia, fapt care dureaza cca 1 saptamana si jumatate.
  • Factura ar trebui sa o aveti in email, in format electronic, daca nu, scrieti-ne, si v-o trimitem
  • Rugam sa ne scrieti pe factura sau pe o foaie de hartie in colet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa va rambursam suma, sau sa va schimbam produsul/ele.
  • In cazul in care doriti rambursarea sumei, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs. Contul IBAN contine 24 de caractere. Va rugam de asemenea sa specificati daca titularul contului este altul decat cel pe numele caruia este efectuata comanda.
  • Coletul il plateste clientul pana la Coletaria. Daca v-a fost trimis ceva gresit din vina noastra, va vom returna ulterior plata catre curierat, in cont.
  • In cazul unui schimb de produs, recomandam clientului sa efectueze comanda, cu mentiunea - PENTRU RETUR in chenarul pentru un comentariu optional. In acest fel, va vom tine produsul rezervat pana la sosirea returului, pentru a nu se vinde.
  • Cand vom primi returul de la dvs, veti primi un email automat la deschiderea lui. Nu sunati va rugam la fiecare doua zile pentru a intreba cand primim returul! Interesul nostru este unul comun, si noi ne dorim sa primim produsul cat mai repede la sediu, si sa il putem vinde ulterior! 
  • Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii. Trebuie sa sunati ulterior, dupa deschiderea coletului, un curier (firma la alegerea dvs), si sa stabiliti impreuna ridicarea coletului.
  • Banii va vor fi restituiti in cateva zile de la primirea la sediul nostru a coletului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nefolosoliti, curati, nerupti, in cutia originala intacta, peste care va rugam sa nu lipiti etichete sau scoci, ci sa fie ambalata intr-o folie, pentru ca nimanui nu ii place sa cumpere apoi pantofi intr-o cutie rupta :)  

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania este: 

Coletăria Differenta
ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti.
ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40 799 210 992, sau la e-mail: eliza@differenta.ro, sau info@differenta.ro

Va multumim pentru intelegere si rabdare, facem tot ce putem pentru a va sti multumiti.

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii