Perie ionica de par cadou la cumparaturi de peste 470 Lei.Perie de par cadou la cumparaturi de peste 470 Lei!O VREAU!
+40 799 210 992 (zile lucratoare, 8-16)

Top 5 exerciții elegant pentru o mai bună figură

  18. 08. 2017      Din lumea modei

Cum se menține în formă șipoarte haine elegante? Iată câteva exerciții pentru figura mai ferm. Baza este un costum elegant , în care te simți bine, ton restul următoarelor exerciții. Am ales o tinuta din colectia actuala Desigual Sport toamna / iarna 2017.

Am ales un tricou într-un stil clasic, culottes și pantofi de funcționare. piese individuale de proiectare Galactic. Pe marca Desigual este mare ca subcolecția sportive individuale ofera produse de toate tipurile. De la topuri, veste, tricouri, jachete, jachete, pantaloni scurți în jos, fuste, jambiere, pantaloni și pantofi. De asemenea, diverse pungi și saci de sport sau rucsacuri. Deci, este o mulțime de a alege.

Ținuta mai sunt noi, gustul ei.

1) Plank (scanduri)

Acest exercițiu face parte din categoria - consumatoare. Este important să se compare coatele sub umeri și încheieturi, coate, mâini, prin urmare, aveți înainte de a vă un pumn. Concentrați-vă toată energia noastră pe centrul corpului, sau au o burta tare, nu îndoiți de șold și fese împingând spre sol, astfel încât să puteți avea nivelul de spate. Picioarele pot fi ușor în afară sau împreună.

2) climber

Aceasta din nou un exercițiu întărește întregul corp. Postura este similar cu exercițiul precedent. Palms din nou sub brate in afara la nivelul umerilor. Burta este pavat, nivelul de jos al spatelui și expirati, la intervale regulate, atrage genunchii sub el. Drepte sau la un unghi lateral. Acest exercițiu este mare mai ales pe mușchii abdominali.

3) abdomene

Al treilea exercițiu este bine-cunoscut și mai puțin popular acum. Classic sit-up-uri. Picioarele sunt la nivel cu șolduri, brațe în gât, umeri, apăsând în jos de la urechi. Cu fiecare respirație ridica pieptul în sus într-o poziție de zi, în timp ce încearcă să mențină picioarele pe pământ și de pe piept.

4) foarfece

Acest exercițiu este într-adevăr un masacru. Lean pe coate, umeri descărcate din nou departe de urechi, trăgând de la talie și palmele spre corp lui. Ridicarea picioarelor aproximativ 15 cm deasupra solului și picioare napnutýma tăiate lateral.

5) bazin de activare

Un exercițiu consolidat în special în partea de jos finală. Compararea a mers la nivelul șoldului, întins pe spate, bratele pe langa corp și încărcați respirația de ridicare a pelvisului în sus. Nu ia în considerare fundul înapoi în jos pe pământ, întotdeauna lăsați cel puțin un centimetru deasupra ei.

Vă recomandăm: 3 seturi de 12 repetari, cel puțin 1 / zi , în timp ce -și exercite mai rănit. Apoi , trebuie să adăugați - repet, exerciții mai dificile. Nu ezitati sa ne contactati si cel mai important -fie diferite! ;)

Cum arata diferite exerciții, în practică, se poate observa în următorul videoclip ... Lucrează cu noi ... :-)

Publicat: Differenta Team

V-a placut articolul?

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii