-15 % EXTRA REDUCERE + transportul gratis-15 % EXTRA REDUCERE + transportul gratisO VREAU!
+40 799 210 992 (zile lucratoare, 9-15)

Vreau să returnez produsele. Cum pot să fac asta?

In cazul reclamatiei sau returului, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

  • sunati un curier (firma de curierat la alegere), care va veni sa ridice coletul
  • ambalati coletul intr-o punga, eventual si in cea primita de la noi, intoarsa invers, in colet puneti factura (printata din e-mail, sau cel putin detalii scrise pe o coala de hartie despre cine sunteti, si ce doriti la schimb, suma rambursata, sau un schimb de produse) 
  • scrieti pe colet urmatoarea adresa de expediere:

Coletăria Differenta

ID: 94877590
Drumul Osiei nr 53-55, Sector 6, Bucuresti, cod postal 062395 ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Costul returului il va suporta clientul pana la adresa de la Bucuresti, de acolo pana la sediul nostru, noi.

Un retur ajunge la noi cam intr-o saptamana si jumatate.

Ne vom stradui sa rezolvam reclamatia/returul dvs in cel mai scurt timp. De la primirea lui, il deschidem, il controlam, si transmitem datele dvs imediat mai departe, pentru a rezolva totul in favorarea dvs, in cel mai scurt timp. 

Daca este vorba despre o reclamatie, amintiti-va totusi, ca nu suntem firma producatoare, ci de vanzare. Fiecare reclamatie trebuie sa o rezolvam direct cu producatorii, ceea ce poate duce la prelungirea perioadei. 

Despre modul in care reclamatia se va rezolva, veti fi informati prin e-mail, sau prin serviciul de relatii cu clientii. 

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii