fb

Logare și înregistrare

Autentifică-te cu Facebook

Autentificare cu Facebook

Livrare și plata

Transport gratuit la cumparaturi de peste 200 RON.

Cumparaturile de peste 200 RON primesc la noi transportul GRATIS. In cosul de cumparaturi vi se va calcula si scadea totul singur, nu va temeti. ;)

Avem totul in stoc.

Nu vrem ca pentru piesele frumoase pe care le doriti, sa asteptati prea mult. De aceea, avem totul in stoc. Trimiteti comanda astazi pana la ora 12, iar noi o si ambalam si trimitem in aceeasi zi. Comenzile primite dupa ora 12 sunt expediate imediat a doua zi, de dimineata. Comenzile ajuns cam in termen de 4 zile lucratoare. 

Procedura de schimb/returnare a produselor

PROCEDURA DE RETUR 

Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa noastra, si completarea in pachet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa le returnati, sau sa le schimbati. In cazul in care doriti returnarea, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs, pentru a va putea returna contravaloarea produsului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nefolosoliti, curati, nerupti, in cutia originala intacta, peste care va rugam sa nu lipiti etichete sau scoci, ci sa fie ambalata intr-o folie, pentru ca nimanui nu ii place sa cumpere apoi pantofi intr-o cutie rupta :)  In privinta hainelor si a accesoriilor, eticheta este dovada nefolosirii.

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania este: 

Pești Olga - Differenta.ro
str. Crișan nr. 12
loc. Nădlac jud. Arad
315500 România

Pasii pentru expedierea coletului

Ambalati frumos coletul, si trimiteti-l printr-o firma de curierat aleasa de dvs, la adresa de la Arad, de unde ne va fi trimis noua, la sediu.

  • anexati o copie a facturii, si alte detalii utile, prin care putem identifica produsul
  • atasati o scrisoare de intentie, in care puteti specifica motivul pentru returnarii produsului
  • sigilati si securizati produsul intr-o cutie de carton, astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • va rugam sa precizati un cont IBAN din 24 de caractere, pentru a va putea expedia banii, in cazul in care doriti banii inapoi, si nu inlocuirea produsului cu altul, cat si codul SWIFT( acesta este codul bancii dvs). Va rugam, de asemenea, sa specificati, in cazul in care doriti contravaloarea produsului/elor, daca titularul contului este altul decat cel pe numele caruia este efectuata comanda.
  • coletul se va expedia la adresa specificata mai jos, de unde va fi trimis la sediul nostru 
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs, sau cu ridicare de la sediul firmei de curierat.

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

Multumim ca urmati pasii acestia intocmai, facem acest lucru pentru dvs, pentru a economisi taxele postale pana la sediul nostru.

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +420 776 458 656, sau la e-mail: eliza@differenta.ro, sau info@differenta.ro.