+40 799 210 992 (zile lucratoare, 8-16)

Pot plati cu cardul la curier?

Fiecare curierat ofera diverse modalitati de plata, de aceea este bine sa va informati concret la firma de curierat. 

 Firmele DPD si Fan Courier faciliteaza posibilitatea de a achita coletul nu doar cu plata ramburs, ci si cu cardul, acesta este insa un serviciu taxabil (taxa cca 3% din COD/Cash on delivery)

Cum ambalam produsele?

Cu dragoste si atentie. 
  • Fiecare produs inainte de expediere este controlat cu atentie. Folosim completari pentru ambalare, astfel incat produsul dvs, in cazul unei cazaturi a cutiei, sa ramana in regula.  
  • Ne straduim sa reciclam materialele pentru ambalare, pentru a nu sufoca natura. O cutie reciclabila o recunoasteti dupa semnul "eco" de pe ea.
Dar, cu toate acestea, daca observati vreo problema, anuntati-ne imediat. Promitem ca rezolvam totul spre multumirea, si in favoarea dvs. 
 

Cine suntem?

Dragoste pentru moda.

Deja din anul 2008 suntem aici pentru dvs. Inceputurile au fost din cauza plictiselii pe scena modei. Si astfel, ne-am aruncat in batalie. Si punem tot sufletul in asta. Dar dvs stiti asta, si de asta ne si iubiti. Si noi va iubim, si, de aceea, telul nostru este sa va stim multumiti.

Ce frumuseti sunt aici?

Primul, a fost brandul spaniol Desigualcare se bucura acum de o mare popularitate. Apoi au urmat pantofii imparfumati de plastic Melissa, pe care ii aducem tocmai din Brazilia. In Olanda, am gasit ceva foarte stilat - brandul Scotch&Soda. In Anglia, doua branduri pline cu accesorii superbe,  Disaster Designs si Santoro. Apoi, ne-a deranjat ca pantofii Crocs sunt vazuti doar ca niste saboti urati, si deci, am vrut sa va demonstram ca au si balerini frumosi si comozi. Sosetele colorate Happy Socks, sau bratarile italienesti stilate Ops! Objects, sunt doar cireasa de pe tort. Dar asta nu e tot.. dar, veti vedea singuri. Si inca nu ne oprim, mergem tot inainte! 

Nu suntem doar unul dintre cele mai mari e-shopuri de moda din Romania.

  • scriem o revista de moda.
  • cream cea mai mare enciclopedie ceheasca despre istoria modei si a brandurilor internationale.
  • avem un canal tv pe internet in limba ceha.

Procedura de schimb/returnare a produselor

PROCEDURA DE RETUR 

Puteti returna sau schimba fara probleme produsele, in termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Lucrurile trebuie sa fie evident nefolosite, curate, si cu etichetele, si le puteti trimite impreuna cu factura la adresa noastra, si completarea in pachet, ce anume nu v-a avantajat, si daca doriti sa le returnati, sau sa le schimbati. In cazul in care doriti returnarea, nu uitati sa ne trimiteti numarul contului dvs, pentru a va putea returna contravaloarea produsului.

In ceea ce priveste pantofii - va rugam, trimiteti-i nefolosoliti, curati, nerupti, in cutia originala intacta, peste care va rugam sa nu lipiti etichete sau scoci, ci sa fie ambalata intr-o folie, pentru ca nimanui nu ii place sa cumpere apoi pantofi intr-o cutie rupta :)  In privinta hainelor si a accesoriilor, eticheta este dovada nefolosirii.

Adresa pentru returnarea la punctul de colectare din Romania este: 

Coletăria Differenta
ID: 9596421

Str. Mihai Eminescu nr. 38
030167 Bucuresti (Piata Romana)
ROMANIA
+40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

 

Pasii pentru expedierea coletului

Ambalati frumos coletul, si trimiteti-l printr-o firma de curierat aleasa de dvs la adresa de la Bucuresti, de unde ne va fi trimis noua, la sediu in strainatate. 

  • anexati o copie a facturii, si alte detalii utile, prin care putem identifica produsul
  • atasati o scrisoare de intentie, in care puteti specifica motivul pentru returnarii produsului
  • sigilati si securizati produsul intr-o cutie de carton, astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului
  • va rugam sa precizati un cont IBAN din 24 de caractere, pentru a va putea expedia banii, in cazul in care doriti banii inapoi, si nu inlocuirea produsului cu altul, cat si codul SWIFT( acesta este codul bancii dvs). Va rugam, de asemenea, sa specificati, in cazul in care doriti contravaloarea produsului/elor, daca titularul contului este altul decat cel pe numele caruia este efectuata comanda.
  • coletul se va expedia la adresa specificata mai jos, de unde va fi trimis la sediul nostru 
  • coletul NU se poate returna la adresa mentionata cu plata la ramburs, sau cu ridicare de la sediul firmei de curierat.

Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.

 

Multumim ca urmati pasii acestia intocmai, facem acest lucru pentru dvs, pentru a economisi taxele postale pana la sediul nostru.

Pentru nelamuriri, sau alte informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: +40 799 210 992, sau la e-mail: eliza@differenta.ro, sau info@differenta.ro.

Vreau să returnez produsele. Cum pot să fac asta?

In cazul reclamatiei sau returului, va rugam sa urmati urmatorii pasi:

  • sunati un curier (firma de curierat la alegere), care va veni sa ridice coletul
  • ambalati coletul intr-o punga, eventual si in cea primita de la noi, intoarsa invers, in colet puneti factura (printata din e-mail, sau cel putin detalii scrise pe o coala de hartie despre cine sunteti, si ce doriti la schimb, suma rambursata, sau un schimb de produse) 
  • scrieti pe colet urmatoarea adresa de expediere:


Coletaria Differenta

ID: 9596421

Str. Mihai Eminescu nr. 38
030167 Bucuresti (Piata Romana)
ROMANIA

 +40 799 210 991

(Nr de telefon este necesar curierului pentru a va prelua returul, nu este un nr de telefon de la curierat!)

Costul returului il va suporta clientul pana la adresa de la Bucuresti, de acolo pana la sediul nostru, noi.

Un retur ajunge la noi cam intr-o saptamana si jumatate.

Ne vom stradui sa rezolvam reclamatia/returul dvs in cel mai scurt timp. De la primirea lui, il deschidem, il controlam, si transmitem datele dvs imediat mai departe, pentru a rezolva totul in favorarea dvs, in cel mai scurt timp. 

Daca este vorba despre o reclamatie, amintiti-va totusi, ca nu suntem firma producatoare, ci de vanzare. Fiecare reclamatie trebuie sa o rezolvam direct cu producatorii, ceea ce poate duce la prelungirea perioadei. 

Despre modul in care reclamatia se va rezolva, veti fi informati prin e-mail, sau prin serviciul de relatii cu clientii. 

Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Mai multe informatii